Glöm inte beställa träningskläder i vår webbshop
Bankeryds Skid o Motionsklubb
Välkommen till
Innebandy

Uppdatering: Klädprovning med Tipspromenad 19/9
2021-09-06 22:15

Söndagen den 19 September så har ni möjlighet att prova kläderna och utrustning som vi har i vår klubbshop från Tifosis sortiment. Det finns även utrustning för löpning och ev till mountainbike (vi jobbar på det sista).

Tyvärr så har Tifosi representanten blivit sjuk och kan inte delta, vi kommer dock att ha en mindre provkollektion på plats ändå från 10:00-14:00.

Det finns möjlighet att gå tipspromenad i samband med utprovningen.

Det finns fika att köpa och vi kommer också att ha utlottning med fina priser i potten.

Ta med släkt och vänner och kom till Nyarps stugan den 19 September mellan 1000-1400.

Varmt Välkomna